Ristinummen seurakuntakeskus

Tummanruskea tiilirakennus. Maassa lunta.

044 480 8427 vahtimestari-siivooja

Ristinummen seurakuntakeskuksessa on kappeli sekä kerho-, nuoriso- ja diakoniavastaanottotilat. Kappelissa on istumapaikat 140 hengelle. Kappelissa on 12-äänikertaiset urut (Rigel-Orgelbaum) ja piano, äänentoistojärjestelmä induktiosilmukoineen.

Kappelin takaosassa on lastenpaikka joka on sisustettu pehmeällä matoilla, istuintyynyillä ja lasten kokoisilla tuoleilla, pöydällä ja alttarina toimivalla kaapilla. Siellä on leluja, kirjoja ja piirustustarvikkeita.

Kappelin yhteydessä on pieni keittiö kahviastiastoineen 80 henkilölle.

Tiloissamme on kokoontumisrajoituksia koronapandemian takia. Tilojen kokoontumisrajoitukset on koottu yhdelle sivulle.

Linkki verkkosivulle, jossa kokoontumisrajoitukset Vaasan seurakuntayhtymän tiloissa koronapandemian takia

Kiinteistössä on kameravalvontajärjestelmä.

Arkkitehtitoimisto A. Nurmisen suunnittelema Ristinummen seurakuntakeskus on valmistunut vuonna 1979. Sisätilat on peruskorjattu vuonna 2008.

Linkki Gerbyn seurakuntakodin pelastussuunnitelmaan (toinen www-sivusto)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tilavaraukset:

Ristinummen seurakuntakeskuksen voi varata kastejuhlia ja muistotilaisuuksia varten seurakuntien kirkkoherranvirastojen kautta.

Linkki Vaasan suomalaisen seurakunnan kirkkoherranviraston verkkosivuille
Linkki Vähänkyrön seurakunnan kirkkoherranviraston verkkosivuilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Linkki Vasa svenska församlingin verkkosivulle PastorskanslietLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakuntakoteja voidaan myös varata hääjuhlia, syntymäpäiväjuhlia ja muita tilasuuksia varten. Nämä varaukset tehdään Vaasan seurakunatyhtymän tilavarausten kautta puhelimitse, sähköpostilla tai sähköisen tilavarauslomakkeen kautta.

Puhelinpalvelu arkisin klo 9.30–11.30, 044 480 8403
sähköposti: vaasan.tilavaraukset(a)evl.fi

Linkki Vaasan seurakuntayhtymän sähköiseen tilavarauslomakkeeseenLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tiedustelut ja varaukset:

044 480 8403 Tilaisuuksien ja konsettien varaukset arkisin klo 13–15.

Linkki tilavarauslomakkeeseen

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
wc wc

ti 19.3. klo 11.30 -14.30

Nummen Olkkari

Ei yksin -vaan yhdessä! Olkkari auki maanantaina ja tiistaina. Tule mukaan. SPR - terveyspiste, voit tulla jo kello 11.30 alkaen, niin voit ottaa verensokerimittauksen ennen lounasta.

Ristinummen messu

Tervetuloa Palmusunnuntain messuun! Sinua kutsutaan toivon ja ilon äärelle. Saamme muistella Jeesuksen ratsastusta Jerusalemiin. Jeesusta tervehtivät heittivät hänen tielleen palmunoksia. Palmusunnuntaina saamme aloittaa kirkkovuoden hiljaista viikkoa. Lähdemme seuraamaan Kristuksen elämän viimeisiä vaiheita.

Ristinummen kappelissa pidetään messu joka toinen sunnuntai, parillisilla viikoilla. Kirkkokahvit messun jälkeen.

Arabiankielinen jumalanpalvelus

Monikulttuurinen sudanilaisen yhteisön järjestämä perhemessu, jossa pääkielenä on arabia
ma 25.3. klo 12.00

ti 26.3. klo 12.00

ti 26.3. klo 13.00 -14.00

Viikkomessu Nummen olkkarissa

Tervetuloa viikkomessuun Ristinummen seurakuntakeskuksen kirkkosaliin. Ennen messua maksuton lounas kello 12 ja messun jälkeen kahvitarjoilu. Messussa on ehtoollinen. Teemana on hiljaisen viikon tapahtumat eli Jeesuksen viimeiset päivät ennen kuolemaansa.
ke 27.3. klo 18.00

Virsipiiri

Lauletaan ja opetellaan virsiä yhdessä. Voit tulla vain kuuntelemaan vaikka itse et halusi laulaa. Kokoontuminen Ristinummen kappeliin parittomien viikkojen keskiviikkona 17.1 alkaen.
to 28.3. klo 18.00

Kiirastorstain messu

Kiirastorstaina saat olla mukana Jeesuksen viimeisellä aterialla opetuslasten kanssa.