nuorisotila cross

Nuortenillat

Cross on Vaasan ev.lut seurakuntien nuorisotila, joka sijaitsee keskustassa osoitteessa Kauppapuistikko 4. Nuorisotyönohjaajien läsnäolo luo Crossissa turvallisuutta. Alkoholin ja päihteidenkäytön suhteen on selkeä nollatoleranssi ja pääsylippunasi sisään toimii selvä pää.

Nuortenilloissa voit tulla tapaamaan tuttuja ja pelailemaan. Nuorteniltoja suunnitellaan yhdessä aina kauden alussa: syksyllä, vuoden vaihteessa ja kesäloman kynnyksellä. Illan aikana tarjolla pientä iltapalaa tai naposteltavaa. Yhdessä hiljennytään myös hartauteen.
Nuortenillat ovat Crossissa keskiviikkoisin klo 18-21.

Nuorten musaillat

Nuorisotila Crossissa on kerran kuukaudessa musailta! Musailloissa pääset soittelemaan ja laulelemaan uusia ja tuttuja veisuja ja lauluja. Illoissa myös valitaan nuorten messujen musiikit. Nuorten musaillat ovat nuorteniltojen yhteydessä.

Kaikkea muuta!

Seuraa meitä Instagrammissa nuorisotilacross saadaksesi ajankohtaista tietoa Crossin toiminnasta!

seurakuntapastori

Keskikaupungin alue, varhaisnuoret ja nuoret, kouluyhteistyö.