Vaasan kirkon urkujen pillit.

Tietoa vieraileville muusikoille ja konsertoijille

Seurakunnassamme järjestetään paljon konsertteja ja musiikkitilaisuuksia. Useimmiten konsertteja järjestetään Vaasan, Huutoniemen ja Palosaaren kirkoissa. Voit tutustua tilohin sivuillamme. Konserttien järjestämisestä ja varaamisesta vastaavat seurakuntamme kanttorit yhteistyössä alueiden vastaavien pappien kanssa, ota yhteyttä ensisijaisesti heihin. Katso kanttoreiden yhteystiedot >

Vierailevia muusikoita pyydetään toimittamaan konsertista vastaavalle työntekijälle mm. CV, lyhyt kuvaus konsertista, ohjelma ja pressikuva hyvissä ajoin - viimeistään kuukautta ennen konserttia. Kun konsertti on seurakunnan omaa toimintaa, seurakunnan viestintätoimisto mainostaa konserttia seurakunnan viestintäkanavissa.

Tiloja voidaan vuokrata konserttitarkoituksiin myös ilman, että konsertti sisällytetään seurakunnan toimintaan. Tällöin tilaisuuden mainostaminen tapahtuu konsertoijan omien yhteyksien kautta. Linkki Vaasan seurakuntayhtymän tilavaraukseen.

johtava kanttori

Palosaaren - Gerbyn alue, Lastenmusiikki, Piccoli Gaudium Sonos

Huutoniemen - Ristinummen alue, Huutoniemen kirkkokuoro, Pop up -kuoro

kanttori

Keskikaupungin alue, nuorisokuoro Merina, kamarikuoro Canticum Maris, Vaskiyhtye Vaasa Brass

Varhaisnuorten ja nuorten musiikki, Gaudium Sonos, Sing the Joy

kappalainen

Keskikaupungin alueen vastaava pappi, Lähetys.

seurakuntapastori

Huutoniemen - Ristinummen alueen vastaava pappi, miestyö.

kappalainen

Palosaaren - Gerbyn alueen vastaava pappi, tavoittava työ, partio.