Nuorille

Seurakunnan yhteydessä nuorilla on mahdollisuus kasvaa kristittyinä ja ottaa vastuuta seurakunnan rakentamisesta. Nuorille on tarjolla erilaisia tapahtumia, leirejä, retkiä ja konsertteja säännöllisen viikkotoiminnan lisäksi.

Nuorisotila Cross

Säännöllistä toimintaa nuorille viikottain keskellä kaupunkia osoitteessa Kauppapuistikko 4! Lisätietoa tilasta: Nuorisotila Cross. Crossissa järjestetään viikoittain toimintaa myös opiskelijoille ja nuorille aikuisille.

Nuortenleirit ja -retket

Nuortenleirit ovat rippikoulun käyneille nuorille tarkoitettuja viikonloppuleirejä, joita järjestetään seurakunnan omissa leirikeskuksissa. Nuortenleirille lähdetään pitämään hauskaa yhdessä muiden kanssa, hiljentymään hetkeksi elämän suurien kysymysten äärelle ja keräämään voimia arjessa jaksamiseen. Katso lisää: Leirit

Isoskoulutus

Rippikoulun jälkeen voit osallistua kaksivuotiseen isoskoulutukseen. Katso lisää: Isoskoulutus

Nuorisotyö sosiaalisessa mediassa

Päivitämme Instagrammia aktiivisesti eri tapahtuminen ja toiminnan osalta. Voit seurata meitä:

seurakuntapastori

Keskikaupungin alue, varhaisnuoret ja nuoret.

kanttori

Varhaisnuorten ja nuorten musiikki, Gaudium Sonos, Sing the Joy

Vapaapäivät ovat pääsääntöisesti maanantait ja tiistait.