Viisi tyttöä juoksee leirikeskuksen nurmikolla meren rannalla.

Isoskoulutus

Rippikoulun jälkeen voit osallistua kaksivuotiseen isoskoulutukseen. Isoskoulutus antaa valmiudet toimia isosena rippikoululeirillä sekä monissa muissa ryhmänohjaus- ja vastuutehtävissä. Isoskoulutuksessa tutustut moniin uusiin ihmisiin, opit uusia leikkejä, leiritaitoja ja vinkkejä positiivisen hengen luomiseen. Opit uutta itsestäsi, kotiseurakunnastasi, Jumalasta ja Raamatusta. Koulutus sisältää kokoontumisia kerran kuussa sekä leirejä, teemapäiviä ja osallistumista seurakunnan nuorten toimintaan. Isoskoulutus on maksuton, mutta leireistä peritään osallistumismaksu. Jo ensimmäisen isoskoulutusvuoden jälkeen voit hakea apuisoseksi kesän rippikoululeireille.

Viime kesän / talven rippikoululainen

Ilmoittautumislinkki syksyllä 2023 alkavaan isoskoulutukseen on tässä

Toisen vuoden isoskoulutettava

Jos olet jo suorittanut isoskoulutuksen ensimmäisen vuoden, ilmoittaudu toisen vuoden koulutukseen tästä.

Ilmoittautuminen sulkeutuu 31.8.2023

Isoskoulutuksen toinen vuosi

Ensimmäisen isoskoulutusvuoden jälkeen koulutus jatkuu seuraavana syksynä.  Ensimmäisen vuoden mukana olleille lähetetään koulutuksen jatkosta tietoa elokuussa.

Isoskoulutukseen vai ei? Lue Susannan juttu isoskoulutuksesta!

Kolmisenkymmentä nuorta seisoo ulkona hiekkakentällä sydämenmuotoisessa ringissä.