lintuja, nuotteja ja kuorojen nimet

Kuorolaulua lapsille

Lapsikuorot Gaudium Sonos ja Piccoli Gaudium Sonos

Kuoro on laulamisesta kiinnostuneille lapsille kiva harrastaus! Kuorossa saa nauttia iloisesta yhdessäolosta, laulamisen riemusta sekä opetella äänenkäyttöä ja esiintymistä. Gaudium Sonos –lapsikuorot harjoittelevat torstaisin Huutoniemen kirkossa klo 17.00-17.45.

Seurakunnassa on kaksi lapsikuoroa.

• Piccoli Gaudium Sonos (5-vuotiaista lähtien) kanttori Johanna Välimäen johdolla
  • Gaudium Sonos (8-vuotiaista lähtien) kanttori Sini Usmin johdolla

Kuoroissa lauletaan monenlaisia lauluja, jotka koostuvat jonkin teeman tai tilaisuuden ympärille. Ohjelmistossa on niin hengellisiä kuin muunkin aihepiirin lauluja. Kuorojen johtajat ottavat mielellään vastaan lauluideoita! Voit tuoda mukanasi laulun, jota haluaisit laulaa kuorossa tai jonka haluaisit oppia.

Kuorolaiset esiintyvät useissa erilaisissa seurakunnan järjestämissä tilaisuuksissa ja tapahtumissa, kuten messuavustuksissa, kauneimmat joululaulut -tilaisuuksissa ja yhteisissä suurkuorotapahtumissa.

Kevätkausi alkaa to 18.1.2024.

Uudet kuorolaiset pyydetään ilmoittamaan kuoronjohtajille sähköpostitse ennen aloitusta.

Gaudium Sonos -lapsikuorot keväällä 2023

Lapsikuorolaisia värikkäät valot käsissään.
Valomiekkaenkeleitä

johtava kanttori

Palosaaren - Gerbyn alue, Lastenmusiikki, Piccoli Gaudium Sonos

Vapaapäivät ovat pääsääntöisesti maanantait ja tiistait.

kanttori

Varhaisnuorten ja nuorten musiikki, Gaudium Sonos, Sing the Joy

Vapaapäivät ovat pääsääntöisesti maanantait ja tiistait.