Sundomin pappila

Pihapiiri jossa keltainen puuraknteinen pappilla, jossa tummanruskea peltikatto. Samalla pihalla on pienempi punainen puurakennus.

Kuutsintie 6, 65410 Sundom

044 480 8468 vahtimestari-siivooja

130

Arvokas pappilarakennus vuodelta 1877 on peruskorjattu alkuperäistyylin mukaisesti vuonna 1998–99 ja julkisivut vuonna 2011.

Sundomin pappilan iso ja pieni sali ovat väliaikaisesti poissa käytöstä vesivahingon takia. Saleja korjataan parhaillaan. Iso sali arvioidaan olevan valmis 12.4.2024 ja pieni sali 26.4.2024. Ullakkotilaa Vindeniä voidaan käyttää normaaliin tapaan.

Rakennuksen tyylikkäässä salitilan yhteydessä on keittiö ja kokous-/tarjoilutila. Lisätietoja varustuksesta saa vahtimestari-siivoojalta.

Pappilassa on myös ruotsalaisen seurakunnan diakonian vastaanottotilat.

Juhlasalissa on istumapaikat 80 hengelle, piano ja äänentoistojärjestelmä.

Kiinteistön toiseen kerrokseen on toteutettu nuorisotilat. Pappilan kokoontumistilat sopivat erilaisten seurakuntatilaisuuksien ja perhejuhlien järjestämiseen. Kiinteistöön on esteetön pääsy ja inva wc –tilat. Pappilan pihapiirissä on erillinen lasten päiväkerhorakennus.

Kiinteistössä on kameravalvontajärjestelmä.

Pappilan läheisyydessä on pysäköintipaikka.

Kaste-, hää- ja hautajaisvaraukset

Sundomin pappilan voi varata kastejuhlia ja muistotilaisuuksia varten seurakuntien kirkkoherranvirastojen kautta.

Linkki Vaasan suomalaisen seurakunnan kirkkoherranviraston verkkosivuille
Linkki Vähänkyrön seurakunnan kirkkoherranviraston verkkosivuilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Linkki Vasa svenska församlingin verkkosivulle PastorskanslietLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Pelastussuunnitelma

Tiedustelut ja varaukset:

044 480 8403 Tilaisuuksien ja konserttien varaukset arkisin klo 13–15.

Linkki tilavarauslomakkeeseen

Esteetön kulku Esteetön kulku