Nuoret aikuiset ja opiskelijat

Kirkko Vaasassa on myös nuorten aikuisten oma yhteisö

Toiminta on suunnattu erityisesti 18 - 35-vuotiaille. Tule mukaan säännölliseen toimintaan tai kehittämään jotakin aivan uutta. Olet lämpimästi tervetullut sellaisena kuin olet! Jos sinulla on ideoita tai kysyttävää, ole yhteydessä nuorten aikuisten pappiin.

Liity Facebook-ryhmään Nuoret aikuiset Vaasa tai nappaa seurantaan Instagramissa nuoriaiset_vaasa, josta saat ajankohtaista tietoa toiminnan sisällöstä kunakin viikkona!

Säännöllinen viikkotoiminta tapahtuu pääosin nuorisotila Crossissa, nuorten aikuisten tilassa. Tilaan on kulku Kirjastokujan puolelta. Säännöllinen viikkotoiminta koostuu lautapeli-illoista ja säkkituolikirkoista, jotka vuorottelevat viikottain. Ilta alkaa klo 18, päättyen viimeistään klo 21 - hiljaisina iltoina aikaisemmin. Lautapeli-iltoja ohjaa pääasiassa vapaaehtoiset ja säkkituolikirkkoa Katariina Korhonen.

Nuorten aikuisten sähly

Tiistaisin klo 18.30 - 19.30 Hietalahden koulun liikuntasalissa, Ravikatu 9, ovi C. Olitpa kokenut pelaaja tai vasta-alkaja, tervetuloa mukaan! Voit pelata omalla mailalla tai lainata sen nuorilta aikuisilta pelin ajaksi.

Korkeakoulupappi opiskelijoiden ja henkilöstön tukena

Kaipaatko kuuntelevaa korvaa? Voit tulla juttelemaan korkeakoulupapin kanssa eri elämäntilanteissa:

• Elämänkysymysten ja hengellisten asioiden äärellä.
  • Ihmissuhteiden solmukohdissa.
  • Surun tai kriisin hetkellä.
  • Opiskelun tai työn raskaina hetkinä.
  • Jaksamisen kysymyksissä ja uupumuksen uhatessa.

Vaasan yliopiston ja Vaasan ammattikorkeakoulun korkeakoulupappi on tavattavissa, jos kaipaat kuuntelijaa tai keskusteluapua. Voit tulla tapaamaan Annia riippumatta uskonnollisesta tai hengellisestä taustastasi tai elämänkatsomuksestasi.

Vastaanottoaika on Vaasan yliopistolla tiistaisin klo 13–15 ja Vaasan ammattikorkeakoululla keskiviikkoisin klo 13–15.

Jumalanpalvelukset

Vaasan kirkoissa vietetään useita erilaisia jumalanpalveluksia joka sunnuntai. Tsekkaa oman lähikirkkosi messuajat tapahtumakalenterista (linkki)!

NettiSaapas

Oletko yli 17 vuotias ja kiinnostunut nuorten auttamisesta sosiaalisessa mediassa?

Haluatko olla keskustelukumppani, avunantajanaja opastaja siellä missä nuoret viettävät aikaansa?

Jos tunsit kipinän, ilmoittaudu mukaanLinkki avautuu uudessa välilehdessä NettiSaappaaseen.

Mikä on NettiSaapas?Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tiia Tervonen 044 480 8246

ma. seurakuntapastori

Korkeakoulut ja maahanmuuttajat, Gerbyn - Palosaaren alue.