Tekstikuva, jossa lukee messu joka sunnuntai kello 10.

Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Jumalanpalvelus on seurakunnan elämän sydän ja keskus. Siellä ihminen kohtaa Jumalan ja Jumala ihmisen. Seurakunnan kokoontuminen yhteen Jeesuksen nimessä vahvistaa ja rohkaisee sen jäseniä eri elämäntilanteissa. Matteuksen evankeliumissa Jeesus lupaa:

”Siellä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."
(Mt. 18:20)

Olet tervetullut seurakuntamme jumalanpalveluksiin, joita pidetään Vaasan kirkossa, Huutoniemen kirkossa, Palosaaren kirkossa, Ristinummen seurakuntakeskuksessa ja Gerbyn seurakuntakodissa. Tarkemmat tiedot löydät tapahtumat-osiosta.

Verkkokirkko

Sundom TV

• Tiettyinä sunnuntaina jumalanpalvelus lähetetään myös Sundom TV:n kanavapaikalla 951. Lähetysajankohdat ilmoitetaan tapahtumakalenterissa ja Vaasa-lehdessä.

Hiljenny radion ääressä

Jumalanpalvelus radioidaan Vaasan kirkosta joka sunnuntai klo 10 Radio Vaasan kautta (99,5 MHz, kaapelitaajuus 102,2 MHz).

Kuuntele jumalanpalvelus verkossa

Linkki Radio Vaasan nettiradioon

Seurakunta sosiaalisessa mediassa

Vaasan suomalaisen seurakunnan some-tileille päivitetään erilaista sisältöä hengellisen ja henkisen jaksamisen tueksi. Seurakunta tahtoo olla kanssasi keskellä elämää, myös verkossa. Klikkaa mukaan ja seuraa meitä eri sosiaalisen median kanavissa:

Messuista on moneksi!

Seurakunnassamme vietetään myös tuomasmessua, Taizé-messua ja Ilta lähteellä -messua. Tuomasmessu ja Taizé-messu ovat osa suurempaa perinnettä, Ilta lähteellä taas on vaasalainen luomus.
Lue lisää erilaisista messuista.