Vaasa kuvattuna Vaskiluodosta päin. Vettä, kaislaa, kaksi joutsenta, kerrostaloja ja Vaasan kirkon torni.

Tervetuloa kotiin

Yksiö, kaksio, kolmio, soluasunto, rivitalo, kerrostalo, omakotitalo. Koti merkitsee eri asioita eri elämänvaiheissa. Toisella on opiskelijakämppä, toisella ensimmäinen oma koti joko yksin tai yhdessä toisen kanssa, toisella lapsuudenkoti. Toivomme Jumalan siunausta sinun kotiisi!

Kotiseurakuntasi on nyt Vaasan suomalainen seurakunta. Toivotamme sinut tervetulleeksi seurakuntamme uudeksi jäseneksi – ole kuin kotonasi! Olisi hienoa, jos seurakuntamme voisi tukea sinun elämääsi täällä Vaasassa.

Tiedätkö, missä on sinua lähellä oleva kirkko tai seurakuntatalo? Niissä seurakunta kokoontuu. Seurakunnassa emme koskaan kulje yksin. Kuljemme yhdessä muiden kanssa, ja Jeesus kulkee kanssamme meitä johdattaen ja varjellen!

Elämä on täynnä paikkoja, asioita ja yllätyksiä, joita emme edes tienneet olevan olemassa. Joskus löydämme elämän tärkeimmän paikan niin, että emme edes etsi sitä. Kutsumme sinut mukaan tekemään löytöjä seurakunnan toiminnasta.

Verkkopalvelusta löydät yhteystietomme ja tietoja toiminnastamme. Tervetuloa kotiin!