Merkkipäivät ja onnittelukäynnit

Seurakuntamme haluaa muistaa teitä merkkipäivänänne. Kun vietät erityistä juhlapäivää, voit pyytää papin tai diakoniatyöntekijän tervehdyskäynnille luoksesi.

Vaasan suomalaisen seurakunnan diakoniatyöntekijä tai pappi vierailee 85, 90, 95 ja 100 vuotta täyttävien seurakuntalaisten luona. Yli satavuotiaille viedään syntymäpäivätervehdys joka vuosi. Työntekijät ottavat etukäteen yhteyttä, jolloin voi kertoa, milloin sopii tulla. Seurakunnalle voi myös ilmoittaa, jos ei halua vastaanottaa onnittelukäyntejä tekevää pappia tai diakonia. Seurakunnan työntekijää voi pyytää käymään muinakin merkkipäivinä tai muulloinkin kuin merkkipäivinä. Työntekijän kutsuminen ei edellytä juhlia ja täytekakkua tai mitään erityisjärjestelyjä.

Seurakunta onnittelee 60- ja 75-vuotiaita syntymäpäiväkortilla.
70 vuotta täyttävät kutsutaan henkilökohtaisella kutsulla yhteiseen juhlajumalanpalvelukseen ja kakkukahveille.
80 vuotta täyttävät kutsutaan yhteiseen juhlakonserttiin.

Seurakunta muistaa myös juhlapäiväänsä viettäviä 4-, 7- ja 10-vuotiaita kutsumalla heidät yhteisille syntymäpäiväjuhlille.

Punainen ruusu.

Raastuvankatu 13, 3. kerros
65100  Vaasa

Avoinna arkisin klo 9-15.
poikkeavat ajat:
25.-27.3. avoinna klo 9-11 ja 12-15