Nuorten musiikki

Nuorisokuoro Merina

Merinaan voivat pyrkiä kaikki musikaaliset, nuotinlukutaitoiset, laulamista rakastavat 11–18-vuotiaat nuoret.

Voit seurata Merinaa myös Facebook-sivun kautta Nuorisokuoro Merina | Facebook

Merinasta saat kivan harrastuksen ja paljon uusia kavereita. Leirien ja matkojen yhteydessä opitaan tuntemaan toisia paremmin. Kokeneen nuorisokuoronjohtajan ohjauksessa saat itsellesi arvokasta oppia musiikista, laulamisesta ja äänenmuodostuksesta. Tuhannet nuoret ovat nuorisokuoroissa löytäneet laulamisen ilon ja helppouden Tarjan kanssa.

Yksin harva meistä pystyy saamaan aikaan suuria musiikin saralla, mutta yhdessä toisten kanssa kuorossa voi kokea mahtavia onnistumisen hetkiä.  On kivaa tehdä yhdessä jotakin niin suurta ja hienoa!

Merinan esiintymiset keväällä 2024

Su 10.3. klo 18 Vaasan kirkko, Angel Music- Enkelten musiikkia

Ke 17.4. klo 18 Vähänkyrön kirkko, Angel Music - Enkelten musiikkia. Osa Kirkkojen Soivan Viikon tapahtumia.

La 27.4. klo 10 Vaasan kirkko, Kansallisen Veteraanipäivän juhlajumalanpalvelus

9.-11.5. osallistumme Vaasan Kuorofestivaaleille

Su 26.5. klo 10 Vaasan kirkko, esiintyminen messussa

Tästä linkistä voit kuunnella, miltä Merina kuulostaa ja näyttää:

Mater Dei - Marianpäivän konsertti - YouTube

Tule mukaan laulamaan tosi kivaan kuoroon!

tarja.viitanen@evl.fi p. 044 4808 231

Nuorten bändi

Nuorten bändi/musiikkitoimintaa kehitetään tänä syksynä. Mukaan mahtuu kaikki laulajat ja soittajat aloittelijasta pitkään harrastaneisiin. Taidot ja musatyylit otetaan huomioon bändiä/bändejä perustettaessa.

Syksyn 2023 aikana kokoonnumme Crossissa, Kauppapuistikko 4. klo 18-21 välillä seuraavina päivinä:

• 11.10.
  • 22.11.
  • yhdessä sovittavana päivänä joulukuussa

Bändiin on mahdollista tulla vain soittelemaan ja laulamaan, mutta myös esiintymismahdollisuuksia on tarjolla.

Bänditouhuissa mukana

Sini Usmi 044 4808 234

Tiia Tervonen 044 4808 246

Nuorisokuoro Merina

kanttori

Keskikaupungin alue, nuorisokuoro Merina, kamarikuoro Canticum Maris, Vaskiyhtye Vaasa Brass

Vapaapäivät ovat pääsääntöisesti maanantait ja tiistait.

kanttori

Varhaisnuorten ja nuorten musiikki, Gaudium Sonos, Sing the Joy

Vapaapäivät ovat pääsääntöisesti maanantait ja tiistait.