Auta nuoria kohti valoisampaa tulevaisuutta Suomessa ja maailmalla

Vuonna 2024 Yhteisvastuu auttaa nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla.

Yhteisvastuukeräyksen keräystuotoista 40 prosenttia lahjoitetaan Suomeen. Puolet Suomeen kohdistetuista keräystuotoista jää paikallisseurakunnille nuorten tukemiseksi tehtävään teemanmukaiseen toimintaan sekä seurakuntien auttamistyöhön. Seurakuntamme keräys aloitetaan starttimessulla Huutoniemen kirkossa sunnuntaina 4.2.

Lahjoita!

Auttaa voit monella eri tapaa: osallistumalla seurakunnan Yhteisvastuun hyväksi järjestettäviin tapahtumiin (linkki seurakunnan tapahtumakalenteriin) liittymällä yhteisvastuukerääjien joukkoon tai lahjoittamalla rahaa suoraan. Verkkolinkkimme tai Mobile Pay -numeromme kautta tehdyt lahjoitukset kerryttävät Vaasan suomalaisen seurakunnan keräystulosta, ja niistä osa ohjautuu paikalliseen avustamiseen.

VERKKOPANKISSA: Vaasan suomalaisen seurakunnan Yhteisvastuukeräykseen linkin kautta: yhteisvastuu.fi/vaasaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki)

MOBIILISTI: Vaasan suomalaisen seurakunnan Yhteisvastuun Mobile Pay -lahjoituksen numero on 83461

PANKIN kautta lahjoitettaessa Yhteisvastuun tilit ovat:

• Aktia FI82 4055 0010 4148 41,
  • Nordea FI16 2089 1800 0067 75 ja
  • OP FI14 5000 0120 2362 28.
    Jos lahjoitat pankin kautta, lisää lahjoitukseesi seurakunnan viitenumero 307567

Muut lahjoitustavat

Muista lahjoitustavoista on kerrottu sivulla yhteisvastuu.fi/lahjoitaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki)

Lue lisää sivulta Yhteisvastuu.fi (linkki)

Vapaaehtoistoiminta

Järjestämme vuoden aikana lipaskeräyksiä eri puolilla kaupunkia, joihin tarvitsemme vapaaehtoisia. Keräysvuorot kestävät kerrallaan 1-2 tuntia ja perehdytys tehtävään annetaan. Voit ilmoittautua kerääjäksi tästä linkistä.

Kiitos lahjoituksestasi!

Kirkkopalvelujen keräysluvat RA/2020/639 ja ÅLR/2021/8126.

Tee kaverista totta -teksti ja Yhteisvastuun logo. Tyttö, joka pelaa korttia mielikuvituskaverinsa kanssa.