Seurakunta on sinua varten

Seurakunnassa on tarjolla monenlaista toimintaa. Jotta löytäisit etsimäsi tiedon helpommin, sivun vasempaan laitaan on koottu erilaisia ryhmiä seurakunnan monipuolisesta toiminnasta. Huom. mobiililaitteella valikko täytyy erikseen avata. Tutustu myös tapahtumakalenteriin.

Voit tulla mukaan toimintaan vaikka et olisi aiemmin ollut mukana seurakunnan toiminnassa, tai vaikka et olisikaan seurakuntamme jäsen. Seurakunta voi olla paikka, josta löytyy uusia ystäviä, elämyksiä ja saa vahvan kokemuksen yhteisöllisyydestä. Seurakunnassa voi harrastaa, kasvaa ihmisenä ja Jumalan tuntemisessa.

OSOITTEET JA KANAVAT
Youtube: www.youtube.com/c/Vaasansuomalainenseurakunta1Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Facebook: www.facebook.com/VaasansuomalainenseurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Radio Vaasa 99,5 MHz