Erityistä tukea tarvitsevien nuortenillat

Kokoonnumme kerran kuukaudessa lauantaisin klo 16-19. Jokaisella kerralla on ohjelmaa, yhdessä oloa, iltapala ja hartaushetki.

Toiminta on tarkoitettu kehitysvammaisille ja autismin kirjon nuorille ja nuorille aikuisille. Ikärajamme on 14-40 -vuotta.

Illoissa on mukana nuorisotyönohjaaja, diakoniatyöntekijä, avustajia sekä vierailijoita.

Kevään 2024 illat ovat 20.1., 17.2., 20.4. ja 18.5.

Iltoihin on ilmoittautuminenLinkki avautuu uudessa välilehdessä, joka täytetään kerran kaudessa.

Selkokielinen pääsiäisjumalanpalvelus on 27.3. klo 10 Huutoniemen kirkossa.

Kirkon selko-Youtube

Kirkon selko-Youtube kanavalla on pieniä hartauksia, tarinoita, musiikkia ja jumalanpalveluksia. Materiaalia kanavalle tuottavat kehitysvammatyötä tekevät kirkon työntekijät ympäri Suomen. Kanavalle pääset tutustumaan tästä.

diakonissa
Kappelinmäentie 8
65370 Vaasa

Huutoniemi, Asevelikylä, Purola, Teeriniemi, Melaniemi, Kiilapalsta, Klemettilä. Kehitysvammatyö. Vastaanotto ajanvarauksella: Ristinummen seurakuntakeskus Kappelinmäentie 8.