Talvirenkaat alle seurakunnan ja Vamian renkaidenvaihtotempauksessa

Vaasan suomalaisen seurakunnan keväinen renkaanvaihtotempaus saa jatkoa. Suuren suosion saanut tapahtuma toteutetaan tiistaina 26.10. uudelleen nyt yhteistyössä Vamian autoasentajaoppilaiden kanssa Vamian Sampo-kampuksen autohallilla, Sepänkyläntie 16. Opastus alueelle Sairaskodinkadun Vamian liittymästä.

-    Opiskelijat vaihtavat renkaita neljässä pisteessä aamukymmenestä iltakuuteen. Näin ehditään vaihtamaan renkaita aiempaa useammalle ja siten saamaan suurempi summa yhteisvastuukeräykselle lahjoitettavaksi, Johanna Yli-Opas iloitsee.
Renkaidenvaihto maksaa 20 euroa, ja hintaan sisältyy renkaiden pesu. Tempauksen koko tuotto ohjataan Yhteisvastuukeräyksen hyväksi, jonka kohde kuluvana vuonna on ikäihmiset Suomessa ja maailmalla.
-    Vamia on innolla mukana tempauksessa, kun olemme näin yhdessä mukana hyvällä asialla ja samalla opiskelijat saavat lisäharjoitusta henkilöautojen renkaanvaihdosta. Renkaanvaihdon lisäksi tarjolla on Vamian lähihoitajaopiskelijoiden toteuttamaa verenpainemittausta, joka on tarjolla kaikille halukkaille asiakkaille, Vamian asiakkuuspäällikkö Jukka Pekka Suoraniemi iloitsee.

2021-10-25 14:48:12.0