Tyhjän sylin ilta kutsuu hiljentymään

Vaasan suomalainen seurakunta järjestää torstaina 31. lokakuuta Palosaaren kirkossa klo 18 alkaen Tyhjän sylin illan. Ilta on tarkoitettu jokaiselle, joka kaipaa lasta - joko menetettyä tai vielä syntymätöntä lasta.
mural-1347673_1920_L.jpg

Illassa on musiikkia ja rukousta sekä mahdollisuus sytyttää kynttilä kaipauksen merkiksi.

Illan päätteeksi on kahvi- ja teetarjoilu sekä mahdollisuus luottamukselliseen keskusteluun työntekijöiden kanssa. Seurakunnan työntekijöistä mukana ovat pastorit Anne Bexar ja Timo Kaukomaa sekä diakoni Päivi Ahvenvaara. Musiikista vastaavat Valtteri Tuomisto piano ja Päivi Ahvenvaara sello.

Fri Oct 25 11:20:00 EEST 2019