Uuteen kirkkovuoteen uusin verkkosivuin

Vaasan suomalainen seurakunta yhdessä seurakuntayhtymän kanssa on julkaissut uudet verkkosivut. Verkkosivut on rakennettu kirkon yhteisen Lukkari-julkaisujärjestelmän pohjalle, jota käyttää yli 200 seurakuntaa. Uudet sivut skaalautuvat myös tabletille ja älypuhelimiin.

Uusilla sivuilla tapahtumakalenteri on keskeisellä paikalla etusivulla. Kyseisen päivän tapahtumat näkyvät aina oranssilla valikon väriä mukaillen. Tulevat tapahtumat näkyvät harmaina.

Kuluneen vuoden aikana on koulutettu seurakuntien ja yhtymän työntekijöitä ylläpitämään uusia verkkosivuja. Koulutuksissa on opeteltu uudenlaisen tapahtumakalenterin päivittämistä sekä seurakunnan sivujen tietojen päivittämistä.  Sisällön verkkosivuille ovat tuottaneet seurakunnan työntekijät – kukin oman oman työalansa näkökulmasta – ja myös huolehtivat jatkossa sisältösivujen ja toimintatietojen ajantasaisuudesta.

Seurakunnan sosiaalisen median palveluja voi myös seurata sivujen kautta.

Työntekijöiden yhteystiedot löytyvät Yhteystiedot-osiosta. Vaasaevl.fi-osoitteesta löytyvät kaikki seurakuntayhtymän työntekijöiden tiedot aakkosellisessa hakemistossa.

Palaute auttaa kehittämistyössä

Vaikka sivujen rakentaminen on saatu päätökseen, verkkoviestinnän luonteen mukaisesti sivut eivät ole koskaan täysin valmiit. Siksi kaikenlainen sivuihin liittyvä palaute on tervetullutta. Palautetta voi lähettää uusien verkkosivujen etusivulla olevan palaute-linkin kautta.

2018-11-29 12:54:00.0