I adventti 2.12. - tule laulamaan tuttua Hoosiannaa

Adventtikirkkoja eri puolilla kaupunkia - tule laulamaan Hoosiannaa!

VAASAN KIRKOSSA Messu klo 10, Tuomo Klapuri, Thölix, Ristolainen, Tuomisto, Vaasan kirkkokuoro.
Kirkkokuljetus: Metsäkallion seurakuntakodin edestä, Metsäkallionkatu 18 A klo 9 - Kruunantie - Pukinkulma, kaupan piha/pysäkki (9.10) -Kotiranta, Kustaalantien pysäkit - ohitustietä Suvilahteen -Suvilahdesta Patteriniementien perältä (9.25 ) - Suvilahden srk-kodin edestä, Uumajankatu 2 (9.30) -Rinnakkaistie Korkeamäen pysäkki - Hietalahti, Malmönkadun kioski (9.35) - Pitkäkatu 77 (9.40 ) - Vaasan kirkko. Paluukuljetus kirkkokahvien jälkeen noin klo 11.50.

Kryptassa myynnissä aamulla keitettyä riisipuuroa 3 e/rasia Pärnussa asuvien inkerinsuomalaisten vanhusten hyväksi.

VAASAN KIRKOSSA Tuomasmessu klo 17, Kela, Niemi, Mari Renvall. Pappi Jukka Niemi tavattavissa keskustelua varten klo 16 alkaen. Tervetuloa etsimään ja löytämään joulun tunnelmaa tuomasmessussa!

HUUTONIEMEN KIRKOSSA perhemessu klo 10, Bexar, Storbacka, Niemistö, pyhäkoululaiset.  Adventin iloisessa perhemessussa sytytetään ensimmäinen adventtikynttilä, lauletaan Hoosiannaa, liikutaan, hiljennytään ja valmistaudutaan joulunodotukseen. Vietämme myös pyhäkoulun joulujuhlaa. Messun jälkeen on maksuton puuro- ja piparitarjoilu. Messua toteuttamassa ovat papit Anne ja Tuija, Tuija-kanttori, lastenohjaajat Elisa, Kirsi ja Sari, nuorisotyönohjaaja Monika, Jukka Bergström, kerholaisia, pyhäkoululaisia ja seurakuntalaisia.

RISTINUMMEN SEURAKUNTAKESKUKSESSA messu klo 13, Kaukomaa, Lohikoski-Ojala.
Messun jälkeen adventtimyyjäiset klo 14, myynnissä villasukkia, -lapasia, leivonnaisia, arpoja, kahvitarjoilu. Järj. Ristinummen diakonia- ja lähetyspiiri.

RISTINUMMEN SEURAKUNTAKESKUKSESSA Arabiankielinen jumalanpalvelus klo 15

IN PALOSAARI CHURCH Anglican Service with Holy Communion at 1 pm.
David Oliver, Tuomas Mäkipää.

PALOSAAREN KIRKOSSA Lyhtymessu klo 16, Keinänen, Niemistö. Lyhtykirkkoon voi ottaa mukaan oma vaikka patterillisen kynttilälyhdyn tai taskulampun. Mikäli lyhdyssä on elävä tuli, jätä lyhty ulos paloturvallisuuden vuoksi.

Lisäksi Joel Hallikainen laulaa joululauluja Huutoniemen kirkon konsertissaan. Liput konserttiin 20 e.

2018-11-27 15:24:00.0