Nuorisotila Cross

Cross on Vaasan ev.lut seurakuntien nuorisotila joka sijaitsee kivenheiton päässä torilta osoitteessa Kauppapuistikko 4. Nuorisotila Crossissa järjestetään säännöllistä toimintaa nuorille ja opiskelijoille. Crossiin voit tulla viettämään aikaa yksin tai yhdessä kavereidesi kanssa jutustelun, pelailun tai vaikkapa kahvikupposen merkeissä.  Crossissa on myös mahdollisuus tavata seurakunnan nuorisotyöntekijöitä jos mielessä on jotakin, josta haluaa jutella ja hengelliset asiatkin ovat luontevia seurakunnan nuorisotilassa.

Aikuisten nuorisotyöntekijöiden läsnäolo luo Crossissa turvallisuutta. Alkoholin ja päihteidenkäytön suhteen on selkeä nollatoleranssi ja pääsylippunasi sisään toimii selvä pää.

Cross Cafe

Cross Cafessa voit viettää aikaa kavereiden kanssa, pelata  lautapelejä, korttia, bilistä tai pingistä, tehdä läksyjä, ottaa päiväunet tai jutella työntekijän kansa. Kahvi ja tee on ilmaista ja pientä purtavaa voi ostaa kioskista.

Cross Cafe on auki Crossissa tiistaisin 14-17, keskiviikkoisin 15-17 ja torstaisin 14-17.

Nuortenilta

Nuortenilloissa tutustutaan toisiimme ja tehdään yhdessä kaikenlaista hauskaa. Illan sisältöön kuuluu myös yhteistä ihmettelyä elämän ja sitä suurempien kysymysten äärellä. Tarjolla myös iltapalaa!
Nuortenillat ovat Crossissa keskiviikkoisin klo 17-21.00.