Päihteistä kuntoutuvien naisten ja miesten leiri

ke 15.5. klo 9.30

Muu tila

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa päihteistä kuntoutuvien leirille Österhakmon leirikeskukseen. Leiri 15-19.5.2024 on tarkoitettu päihteistä kuntoutuville naisille ja miehille.
Ilmoittaudu 2.5.2024 klo 15 mennessä tällä netti lomakkeella tai diakoni Erja Kahl-Huhtamäki puh. 044 4808263

Ilmoittautuneille lähetetään leirikirje, jossa kerrotaan tarkemmin leiristä. Leiri alkaa keskiviikkona aamupäivällä ja loppuu sunnuntaina iltapäivällä. Osallistumismaksu ( 30 e) sisältää bussikuljetukset majoitukset, ohjelman ja ateriat (aamupala, lounas, päiväkahvit, päivällinen ja iltapala).

Leirikeskus sijaitsee noin puolen tunnin matkan päässä kaupungista meren rannalla ja ympärillä on metsää. Leirikeskuksen ympäristö tarjoaa ulkoilumahdollisuudet. Lisäksi pihapiirissä on sauna. Leirillä majoitus on kahden hengen huoneissa naiset ja miehet erikseen. Huoneissa on suihku ja wc.

Leirillä on hengellisiä virsiä ja lauluja ja hartauksia, sunnuntaina on jumalanpalvelus. Leirille tulee myös vierailijoita, joilla on ohjelmaa. Leirillä majoitus on kahden hengen huoneissa naiset ja miehet erikseen. Leirillä ollaan paljon yhdessä ja tehdään asioita yhdessä. Aikaa jää myös keskusteluihin ja jutteluun. Myös leirin ohjaajien kanssa on mahdollisuus keskustella kahden kesken.

Bussiin voit tulla neljästä eri paikasta :Palosaaren tori kello 9.40, Koulukatu 26 kello 10, Ristinummen seurakuntakeskus Kappelinmäentie 8 kello 10.20,Vesilaitoksen tien huoltoasema (Neste) kello10.25.

Leiriä ohjaavat diakonia Erja Kahl-Huhtamäki, diakonissa Minna Hirvilammi ja sosionomi Petri Uitto.

Tiedustelut: diakoni Erja Kahl-Huhtamäki puh. 044 4808263
  • Aikuisille Aikuisille

Vaasan suomalainen seurakunta

diakonissa
Kappelinmäentie 8
65370 Vaasa

Huutoniemi, Asevelikylä, Purola, Teeriniemi, Melaniemi, Kiilapalsta, Klemettilä. Kehitysvammatyö. Vastaanotto ajanvarauksella: Ristinummen seurakuntakeskus Kappelinmäentie 8.

diakoni
Raastuvankatu 13, 2. krs ja Ristinummen srk-keskus Kappelinmäentie 8

Päihde-, kriminaali-, ja katulähetystyö. Vastaanotto ajanvarauksella: Raastuvankatu 13, 2. krs ja Ristinummen seurakuntakeskus, Kappelimäentie 8