Kirkkoherra virkaan asettamisen messu

ma 1.4. klo 10.00

Vaasan kirkko

Messussa piispa Matti Salomäki asettaa virkaan seurakuntamme uuden kirkkoherran Teijo Peltolan. Lämpimästi tervetuloa viettämään yhteistä juhlaa! Messun jälkeen juhlalounas isossa srk-salissa, Koulukatu 28. Juhlassa esiintyvät Jukka Leppilampi ja Sari Perttu.

Kirkkoon on kirkkokuljetus: Metsäkallionkatu 18 A klo 9 - Kruunantie - Pukinkulma, postin piha/pysäkki 9.10 - Kotiranta, Kustaalantien pysäkit - Patteriniementien perältä 9.25 - Uumajankatu 2 klo 9.30 - Rinnakkaistie Korkeamäen pysäkki - Hietalahti, Malmönkadun kioski 9.35 - Pitkäkatu 77 9.40 - Vaasan kirkko. Paluukuljetus messun jälkeen noin klo 11.30.

Messussa laulettavat virret ja synnintunnustus:
vuorovirtenä 105: 1,4 (kuoro laulaa säkeistöt 2 ja 3)
95: 1, 8

Liturgina piispa Matti Salomäki, saarna Teijo Peltola. Musiikista vastaavat kanttorit Johanna Välimäki, Valtteri Tuomisto ja Sini Usmi sekä Gaudium Sonos -lapsikuorot, pop up -kuoro sekä jousiyhtye. Messua on toteuttamassa suuri joukko eri-ikäisiä seurakuntalaisia yhdessä työntekijöiden kanssa.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Lue lisää virkaanasettamisesta verkkouutisesta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Vaasan suomalainen seurakunta