Osallistu ideointikilpailuun - voit voittaa lahjakortin!

Tarvitsemme iloa,  toivoa -  ja hyviä ideoita! Keksisitkö sinä toiveikkuutta viestivän sloganin tai kuvan banderolliin Huutoniemen kirkon ulkoseinälle ripustettavaksi?

Ulkokuva Huutoniemen kirkosta

Mikäli toteutuskelpoinen idea löytyy, lakana ripustetaan Huutoniemen kirkon seinälle.

Ideoi iloa Huutoniemelle

- Mietimme Huutoniemen alueneuvostossa, miten saisimme luotua iloa ympäristöömme ja miten kirkon aluetta voitaisiin elävöittää. Syntyi Idea kirkon seinälle ripustettavasta viestilakanasta, jossa olisi ohikulkijoita puhutteleva kuva tai teksti, kertoo alueneuvoston puheenjohtaja, rovasti Maaria Perälä.

Seurakuntalaiset mukaan

- Avaammekin seurakuntalaisille kilpailun banderollin sisällön ideoimiseen. Huutoniemen alueneuvosto käy määräaikaan 9.4. mennessä tulleet ehdotukset läpi ja päättää sen jälkeen, otetaanko ideoista jokin toteutukseen. Toteutuneen ehdotuksen antaja palkitaan, Perälä kannustaa.

Kilpailuun osallistujat palkitaan etäkahvein ja valmiiksi banderolliksi asti toteutuneen idean antaja saa 50 euron lahjakortin valitsemaansa liikkeeseen.

Lähetä oma ideasi 9. huhtikuuta mennessä joko sähköpostitse osoitteeseen vaasan.suomalainen.seurakunta@evl.fi tai postitse osoitteeseen Vaasan suomalainen seurakunta, Maaria Perälä, PL 78, 65101 VAASA.

Linkki ideointikilpailun sivulle: www.vaasansuomalainenseurakunta.fi/ideointikilpailuLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Thu Feb 11 11:16:42 EET 2021