Perhemessu

Gerbyn seurakuntakodissa lämminhenkinen messu sunnuntaina 26.1. klo 17. Messun jälkeen tarjolla ruokaisaa salaattia ja pop corn -buffet, kahvia, teetä ja mehua. Perheen pienet ja isot, kummit ja isovanhemmat ovat tervetulleita messuun, jonka musiikki, laulut ja virret sekä raamatunkertomukset toteutetaan lapsia ajatellen. Rennossa perhemessutunnelmassa saavat lapsetkin vapaammin temmeltää. Tervetuloa!
Lämminhenkinen messu, jonka musiikki, laulut ja raamatunkertomukset  on suunniteltu lapsiperheille sopivaks...

Pappina Anne Bexar,  kanttorina Johanna Välimäki, lastenohjaajat Elisa Häggblom, Joanna Pakarinen ja Marika Salminen.

Tutustu lapsille ja perheille suunnattuun toimintaan Gerbyssä ja muualla kaupungissa täällä

2020-01-20 14:44:00.0