Elämää suljetussa maassa ja kokemuksia Kreikan pakolaistyöstä

Suomalaisia lähetystyöntekijöitä toimii paraikaa maissa, joissa julkinen kristillinen toiminta on vaikeaa tai kiellettyä. Mitä näillä alueilla voi tehdä ja millaista arkinen elämä on tällaisessa ympäristössä? Entä millaista on elämä Kreikan pakolaisleirien olosuhteissa.

Tule kuulemaan lähetysyhdistys Kylväjän vierailijoiden kertomuksia Lähetyksen päivään lauantaina 12.3. klo 10–14 isoon seurakuntasaliin osoitteessa Koulukatu 28. Päivässä puhujina mm. Kylväjän hankevastaava Eero Horstia sekä Kreikassa pakolaisten parissa lähetystyöntekijänä ollut diakonissa Minna Aro.

Kreikan pakolaisleirien lapsia, joiden paidan selässä lukee We are Future

Lähetyksen päivässä kokemuksia mm. työstä Kreikan pakolaisten parissa.

Päivän järjestävät Vaasan suomalainen seurakunta ja lähetysyhdistys Kylväjä. Päivään tulee ilmoittautua torstaihin 3.3. mennessä timo.holmlund@netikka.fi tai puh. 040 593 0170.

Päivän ohjelma:

klo 10 Aloitushetki verkostotyöntekijä Jarmo Mäki-Mikola ja lähetyssihteeri Riitta Pohjanpalo
klo 10.30 - 11.20 Arkista elämää suljetussa maassa, lähetystyön hetki, kehitysyhteistyön asiantuntija ja Kylväjän hankevastaava Eero Horstia
klo 11.20 - 11.30 Tule liikkumaan lähetystyön hyväksi, Timo Holmlund ja Juhani Niemistö
klo 11.30 - 12.15 Lounas ja kahvit 8 €
klo 12.15 Joona - Jumalan käytössä kaikesta huolimatta, pastori Tuuli Kela
klo 13 - 14 Jumala johdattaa ihmeellisesti - elämässä ja pakolaistyössä opittua, diakonissa Minna Aro.

Mon Feb 21 12:19:52 EET 2022