Tästä alkaa joulu 2021 – Kuvajan konsertti Vaasan kirkossa

“Mistä kappaleesta alkaa sinun joulusi?” oli kysymys, jonka Kuvaja esitti kuulijoilleen syksyllä 2020. Tunteikkaiden vastausten joukosta koottiin ainutlaatuinen konserttikokonaisuus, jossa koskettavat tulkinnat ja lumoavat sovitukset johdattavat kuulijansa joulun sanoman äärelle. Kuvaja konsertoi I adventtisunnuntaina 28.11. klo 17 Vaasan kirkossa.

Lauluyhtye Kuvajan viisi jäsentä

Lippuja konserttiin voi ennakkoon ostaa osoitteessa https://holvi.com/shop/kuvaja/ hintaan 25 e/15 e sekä tuntia ennen ovelta. Konsertin järjestää Vaasan suomalainen seurakunta, tervetulosanat ja hartaus seurakuntapastori Tuuli Kela.

Kuvaja on syksyllä 2017 perustettu viisihenkinen lauluyhtye, jonka taiteellisen toiminnan ytimessä on ajatus musiikin hoitavasta voimasta. Kuvajassa laulavat Anni-Kaisa Haukka, Anna Karjula, Laura Vallenius, Joona Vallenius ja Aleksi Vasko. Yhtye julkaisee ensimmäisen joulualbuminsa "Tästä alkaa joulu" marraskuussa 2021!

Linkki Kuvajan verkkosivuille

Osta lippu ennakkoon - linkki Holvi.com-sivustolle