Lahjoita vaasalaisille lapsille jouluiloa

Lahjoita Kotimaanapu.fi:n kautta joululahjoja vaasalaisille lapsille. Kotiseurakuntasi diakoniatyöntekijät vievät avun jouluksi perille. Lahjoituksillanne ostamme lahjakortteja vaasalaisiin liikkeisiin, joista voi hankkia lapsille vaatteita, leluja tai kirjoja. Lämmin kiitos jokaiselle lahjoittajalle!

Kotimaanavun logo

Kotimaanapu.fi:n kautta voit tukea myös muita avuntarvitsijoita kautta maan.

Joulu on vaikeaa aikaa, jos perheen huoltajilla on työttömyyttä, pitkäaikaissairautta tai ylivelkaantumista. Haluamme ilahduttaa sellaisten vaasalaisten perheiden lapsia.

Ostamme lahjoituksellanne lahjakortteja vaasalaisiin liikkeisiin, joista voi hankkia lapsille vaatteita, leluja tai kirjoja. Olemme viime vuonna jakaneet noin 200 joululahjaa diakoniatyön asiakasperheisiin. Annamme lahjakortteja niille perheille, jotka ovat saaneet taloudellista tukea seurakunnan diakoniatyöltä vuoden 2021 aikana. Perheen taloudellinen tilanteensa on siis tarkistettu vuoden 2021 aikana.

Toimitamme perheille lahjakortteja, koska perhe voi silloin hankkia lahjoja, jotka ovat lapsille varmasti mieluisia. Tämä on ekologisempaa kuin ostaa lahjoja, jotka eivät olekaan mieluisia ja jäävät käyttämättä. Vältymme myös ison pakettimäärän kuljettamiselta diakoniatyön eri toimipisteisiin ja joulupaperia säästyy.

Lahjoita tästä - linkki Kotimaanapu.fi Vaasan keräykseen

2021-11-16 14:58:05.0