Palvelutoimistot avataan asiakaskäynneille

Vaasan seurakuntayhtymän kirkkoherranvirastot, hautausmaan toimisto ja taloustoimiston kassa avataan ilman ajanvarausta asiakaskäynneille maanantaina 4.10. alkaen.

Toimistosihteeri Kirsi Keski-Hannula istuu työpöydän takana ja hymyilee iloisesti.

Vaasan suomalaisen seurakunnan kirkkoherranvirastossa asiakkaita palvelevat Kirsi Keski-Hannula (kuvassa) ja Paula Korkeamäki.

Vaasan suomalaisen seurakunnan kirkkoherranvirasto on avoinna maanantaista - perjantaihin klo 9 - 15 osoitteessa Koulukatu 28.

Kirkkoherranvirastossa palvellaan asiakkaita kaste-, vihki- ja hautaustoimitusten aika-, henkilö- ja tilavarausasioissa.

Linkki kirkkoherranviraston sivulle

Linkki seurakuntayhtymän muiden palvelutoimistojen aukioloaikoihin ja yhteystietoihin

Aluekeskusrekisterin Vaasan toimipiste

Aluekeskusrekisteri hoitaa osan aiemmin kirkkoherranvirastolle kuuluneista tehtävistä, kuten kirkollisten toimitusten rekisteröinnit sekä ylläpitää kirkon jäsenrekisteriä.

Linkki aluekeskusrekisterin verkkosivuille

2021-09-30 13:47:41.0