Vaihda kesärenkaat autoosi ja saat hyvän mielen kaupan päälle

Seurakunnan aktiivien yhteisvastuukeräystempauksessa vaihdetaan autoihin kesärenkaita alle lauantaina 10.4. klo 10 - 15 Minimanin piha-alueella. Tempauksen tuotto ikäihmisten hyväksi Yhteisvastuun kautta.

Kesärengas, jota pestään ruiskulla

Kuva: Hannes Edinger, Pixabay

Aja renkaiden vaihtoon lauantaina 10.4. klo 10–15 Minimanin piha-alueelle ja Vaasan suomalaisen seurakunnan aktiivit vaihtavat talvirenkaasi kesärenkaisiin odottaessasi. Renkaidenvaihto maksaa 20 euroa, ja hintaan sisältyy renkaiden pesu. Tempauksen koko tuotto ohjataan Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Renkaidenvaihtotempaus on Vaasan suomalaisessa seurakunnan käynnistettyä vapaaehtoistyön kehittämisprojektia, jonka tavoitteena on houkutella vapaaehtoistehtäviin lisää miehiä sekä ideoida ja löytää uudentyyppisiä vapaaehtoistehtäviä seurakuntaan.

Lue lisää projektistamme vapaaehtoistyön verkkosivultamme (linkki) tai käy tutustumassa vapaana oleviin tehtäviin vapaaehtoistyo.fi-sivustolla

Yhteisvastuukeräyksen kohteena kuluvana vuonna ovat ikäihmiset. Lahjoita Yhteisvastuukeräykseen (linkki).

2021-03-29 11:16:45.0