Kerhoilmoittautumiset käynnissä

Päiväkerhoihin, teemakerhoihin ja kesäkerhoihin ilmoittautuminen on avoinna 7.5. saakka. Seurakunnan kerhot ovat kaikille avoimia ja maksuttomia.

päiväkerhomainos some 2021b.png

Päiväkerhot 2 - 5-vuotiaille

2016–2019 syntyneiden päiväkerhoissa on leikin lumoa ja hiljaisuutta. Päiväkerhoissa lapsi saa iloisia kokemuksia, hänestä välitetään ja hänen hengellistä herkkyyttään vaalitaan.  Ryhmiä perustetaan eri puolille kaupunkia. Lisäksi valittavana on kaksi teemapäiväkerhoa:

Liikunta- ja luontokerho

4–6-vuotiaiden (2015–2016 syntyneet) liikunta- ja luontokerhossa tutustutaan luontoon ja eri liikuntamuotoihin.
•    Kerran viikossa iltapäivisin Vanhan Vaasan pappilassa.

Touhumuskari

3–6-vuotiaiden (2015–2018 syntyneet) musiikkipainotteisessa päiväkerhossa lapset tutustuvat monipuolisesti musiikkiin ja erilaisiin soittimiin lastenohjaajien johdolla.
•    Huutoniemen seurakuntakeskuksessa kerran viikossa kaksi tuntia kerrallaan.

Taaperomuskari

Taaperomuskari on 1–3-vuotiaiden lasten ja vanhempien kerho, jossa musisoidaan, loruillaan, lauletaan ja hiljennytään.
•    kerran viikossa Hietalahden seurakuntahuoneistossa ja Palosaaren seurakuntatalossa.

Kesäkerhot 5 - 9-vuotiaille

Kesäkerhossa päivään kuuluu vapaata ja ohjattua leikkiä, hartaus, ulkoilua, satuilua, askartelua sekä eväshetki. Lasten omat tärkeät asiat ja toiveet kerhopäivän kulusta ja ohjelmasta otetaan huomioon. Paikkoja rajoitetusti.
•    Kesäkerhot 5–9-vuotiaille (vuonna 2016–2012 syntyneet) 7.–23.6.  maanantaista perjantaihin klo 9–12 Vanhan Vaasan pappilassa ja Gerbyn seurakuntakodissa.

Ilmoittautuminen on avoinna verkkosivuillamme 15.3.–7.5. Linkki ilmoittautumissivulle

2021-03-24 14:52:10.0