Tukea surun käsittelyyn

Seurakunnan sururyhmä on sinulle, joka haluat jakaa suruasi ja kokemaasi luottamuksellisissa pienryhmäkeskusteluissa muiden lähiomaisensa menettäneiden kanssa. Sururyhmät kokoontuvat tammikuusta alkaen, ja niihin on ilmoittautuminen 8.1. mennessä.

Valo siivilöityy syksyn lehden läpi

Kuva: Kaikue Rocha / Pexels

Ryhmä auttaa erityisesti heitä, jotka ovat menettäneet omaisensa joitakin kuukausia sitten.  Ryhmät kokoontuvat kahdeksan kertaa, ja on suositeltavaa osallistua jokaiselle tapaamiskerralle ensimmäisestä kokoontumisesta lähtien. Toisen kokoontumiskerran jälkeen ei yleensä enää oteta uusia mukaan.

Päiväryhmä kokoontuu torstaista 14.1. alkaen  klo 13 - 14.30 ja iltaryhmä  14.1. alkaen klo 17.30 - 19 Palosaaren seurakuntatalon Toivonkulman kerhohuoneessa.

Ohjaajina diakoneista Minna Hirvilammi, Lassi Nahkuri ja papeista Timo Kaukomaa ja Arto Lehtineva.

Ilmoittaudu perjantaihin 8.1. mennessä kirkkoherranvirastoon puh. 06 326 1209.

2020-11-23 08:06:28.0