Ruoka-apua jakavat yhdistykset ja seurakunnat yhdessä torilla

Seurakuntien ja ruoka-apua jakavien yhdistysten yhteinen iso toritapahtuma Vaasan torilla lauantaina 12.9. klo 10 - 15. Tapahtuman juontaa Hippi Hovi, tervehdyssanat kaupunginhallituksen pj. Maria Tolppanen, musiikkia. Tarjolla syötävää ja kahvit.

Toritapahtuman esiintyjä Roberto Brandao ja hänen tyttärensä Sara.

Ensimmäistä kertaa Vaasassa järjestetään ISO toritapahtuma yhteistyössä Vaasan alueella ruoka-apua jakavien eri yhdistyksien ja seurakuntien kanssa.

Tapahtuman juontaa kaikkien vaasalaisten tuntema Hippi Hovi. Tervehdyssanat Maria Tolppanen, kaupunginhallituksen puheenjohtaja. Musiikista päävastuun kantaa Roberto Brandao (tunnetaan Voice of Finland 2018) ja hänen tyttärensä Sara.

Tarjolla keittoa, paellaa, grillimakkaraa, vohveleita, kahvia ja pullaa sekä mukavaa seuraa!

Vaasan seurakuntayhtymästä tapahtumaa järjestävät Vaasan suomalainen seurakunta, Vasa svenska församling ja Ruokapankki.

Muistathan: Turvavälit (väh. 1m), käsidesit ja kasvomaskit. Älä tule sairaana tai oireisena paikalle!

Mon Aug 31 10:04:28 EEST 2020