Sinä riität! -perhetapahtuma Huutoniemen seurakuntakeskuksessa

Seurakunta järjestää koko perheen tapahtuman Huutoniemen seurakuntakeskuksessa sunnuntaina 22.3. Päivän aloittaa perhemessu klo 10. Messun jälkeen noin klo 11–12 on ruokailu ja tekemistä lapsiperheille.

Vaasan suomalainen seurakunta järjestää koko perheen tapahtuman Huutoniemen seurakuntakeskuksessa sunnuntaina 22.3. Päivän aloittaa perhemessu klo 10. Messun toimittavat Krister Koskela, kanttorina on Leena Lohikoski-Ojala. Messun jälkeen noin klo 11–12 on ruokailu, jonka tuotto ohjataan Yhteisvastuukeräykselle. Lounaan hinta on 2 euroa lapsilta ja aikuisilta 5 euroa. Yhteisvastuukeräyksen teema on Sinä riität, ja sen tuotolla tuetaan vanhemmuutta.

Pienoissähköautorata on avoinna klo 13:een saakka, samoin seurakuntakeskuksen pelihuone on vapaasti käytettävissä. Pelihuoneessa on välineet mm. biljardin ja ilmakiekon pelaamiseen. Alle 7-vuotiaille on suunniteltu jännittävä temppurata, pienille on muskarihetkiä ja vähän isommille pakohuone. Aulassa on ongintaa yhden euron hintaa per onkimiskerta.

2020-03-12 15:12:07.0