Ilmoittautuminen seurakunnan kesäkerhoihin ja päiväkerhoihin käynnissä!

Ilmoittautuminen Vaasan suomalaisen seurakunnan päiväkerhoihin, liikunta- ja musiikkipainotteisiin kerhoihin sekä koko perheen taaperomuskareihin kaudelle 2020–2021 on avoinna 15.5. saakka.

Käynnissä on myös ilmoittautuminen Vanhan Vaasan pappilassa ja Gerbyn seurakuntakodissa 1.–17.6. pidettäviin kesäkerhoihin perjantaihin 8.5. mennessä. Kesäkerhot toteutetaan, mikäli kokoontumisrajoitukset eivät ole ajankohtana ole voimassa. Ilmoittautuneisiin otetaan yhteyttä.

Ilmoittautuminen seurakunnan kesäkerhoihin ja päiväkerhoihin käynnissä!

5–9-vuotiaiden KESÄKERHOT 1.–17.6.

Vuonna 2015–2011 syntyneiden kesäkerhot 1. – 17.6. maanantaista perjantaihin klo 9–12 Vanhan Vaasan pappilassa ja Gerbyn seurakuntakodissa.

Kesäkerhopäivän ohjelmaan kuuluu vapaata ja ohjattua leikkiä, hartaus, ulkoilua, satuilua, askartelua sekä eväshetki. Lasten omat tärkeät asiat ja toiveet kerhopäivän kulusta ja ohjelmasta otetaan huomioon. Paikkoja kesäkerhoissa on rajoitetusti.

Ilmoittaudu kesäkerhoon perjantaihin 8.5. mennessä www.vaasansuomalainenseurakunta.fi/ilmoittaudu

Päiväkerhot 2–5-vuotiaille

2015–2018 syntyneiden päiväkerhoryhmiä perustetaan eri puolille kaupunkia ilmoittautumisten perusteella. Lisäksi löytyy kaksi teemapäiväkerhoa. Kerhossa painottuvat lapsesta välittäminen, lapsuuden ilon kokemukset ja lapsen hengellisen herkkyyden vaaliminen.

Liikunta- ja luontokerho 4–6-vuotiaille

2014–2016 syntyneiden liikunta- ja luontokerho, jossa tutustutaan erityisesti luontoon ja eri liikuntamuotoihin. Ryhmä kokoontuu kerran viikossa iltapäivisin Vanhan Vaasan pappilassa.

Musiikkipäiväkerho 3–6-vuotiaille

2014–2017 syntyneiden musiikkipäiväkerhossa lapset tutustuvat monipuolisesti musiikkiin ja erilaisiin soittimiin lastenohjaajien johdolla. Ryhmä kokoontuu Huutoniemen seurakuntakeskuksessa kerran viikossa 2,5 tuntia kerrallaan.

Taaperomuskari

Taaperomuskari on 1–3-vuotiaille lapsien ja vanhempien perhekerho, jossa musisoidaan, loruillaan, lauletaan ja hiljennytään. Taaperomuskarit kokoontuvat kerran viikossa Hietalahden seurakuntahuoneistossa ja Palosaaren seurakuntatalossa.

Ilmoittaudu päiväkerhoihin 15.5. mennessä www.vaasansuomalainenseurakunta.fi/ilmoittaudu

Tiedustelut: lapsityönohjaaja Jaana Lyyski puh. 044 480 8250, jaana.lyyski@evl.fi

Wed Apr 15 13:31:15 EEST 2020