Vocal Puutarhan ja Vox Luminumin yhteisjoulukonsertti

Kaisa Launosen johtama Vocal Puutarha ja Katariina Korkmanin lauluryhmä Vox Luminum pitävät yhteiskonsertin Palosaaren kirkossa sunnuntaina 15.12. klo 19.

Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelma maksaa 5 euroa. Ohjelmatuotto ohjataan Kauneimmat joululaulut -keräykseen. Konsertin järjestää Vaasan suomalainen seurakunta.

Mieskuoro Vox Luminumilla on ohjelmistossaan muun muassa Franz Abtin Serenadi, Franz Schubertin Sanctus ja Faurén ja Attenhoferin Ave Maria -teokset. Vocal Puutarha esittää muun muassa Vesa Pentin Lintujen joululaulun, Howard Goodallin Lullaby of Winter ja Sorrowful Lullabyn -laulut, Martti Helan Hiljaisen joululaulun sekä englantilaisia ja venäläisiä kansansävelmiä. Yhteisesityksenä kuorot laulavat Leena Tolosen Beetlehemin yön ja perinnelaulun Ding-Dong! Merrily on High! Lisäksi konsertissa lauletaan yhdessä perinteiset joululaulut En etsi valtaa loistoa ja Jouluyö, juhlayö.

Sat Dec 07 15:14:00 EET 2019