Sepänkylän Flikkojen konsertti lauantaina

Sepänkylän Flikat konsertoi Palosaaren kirkossa lauantaina 23.11. klo 18 alkaen. Huom! Vaasan Ikkunassa kirkollisissa ilmoituksissa tapahtuma oli virheellisesti perjantain kohdalla.

Konsertissa kuullaan myös jouluisia saksofonitulkintoja, joita tulee tarjoilemaan illan vieraileva solisti Clark Jakobsson. Sepänkylän Flikkoja johtaa ja säestää Jarkko Lahti.

Lauluyhtye Sepänkylän Flikat kutsuu kaikki rauhoittumaan tunnelmallisten joululaulujen äärelle. Joulun rauhaa -konsertin ohjelmistossa on vanhojen klassikoiden lisäksi myös uudemman ajan joululauluja.

Konsertin otsikko Joulun rauhaa on lainaus ohjelmassa kuultavasta John Lennonin -Yoko Onon tunnetusta joululaulusta Happy Christmas.  Konsertin ohjelmarunko on rakentunut siten, että laulajat ovat saaneet esittää omia joululaulutoiveitaan. Jarkko Lahti on tehnyt toivelauluihin uudet sovitukset. Nimisävelmän lisäksi kuullaankin muiden muassa Jari Levyn Paimenen yösoitto, Jari Leskisen - Pertti Reposen  Kun jouluyö taas saa ja Carola Häggkvistin Taivas sylissäni sekä monia muita rakastettuja kappaleita. Puhe Outi Klapuri.

Konsertin järjestää Vaasan suomalainen seurakunta. Sisäänpääsy on ilmainen, mutta ohjelmalehtisiä voi halutessaan ostaa ovelta.

Wed Nov 20 12:03:00 EET 2019