Henkilöstövalintoja

Teologian maisteri Ann-Sofi Nylund valittiin sairaalapapiksi ja Miranda Rönnholm kokiksi Vaasan seurakuntayhtymän yhteisen kirkkoneuvoston kokouksessa 25.9.

Teologian maisteri Ann-Sofi Nylund valittiin sairaalapapiksi ja Miranda Rönnholm kokiksi Vaasan seurakuntayhtymään yhteisen kirkkoneuvoston kokouksessa 25.9.

Nylund on suorittanut sairaalasielunhoitajan erityisopinnot. Hän työskentelee tällä hetkellä sairaalapappina Pietarsaarenseudun seurakuntayhtymässä.

Virkaa haki yhdeksän henkilöä, joista neljä haastateltiin.

Sairaalapastorin virka tulee avoimeksi nykyisen sairaalapapin Marianne Virtasen siirtyessä eläkkeelle 1.1.2020 alkaen.

Miranda Rönnholm valittiin kokiksi Vaasan seurakuntayhtymään. Kokin pääasiallinen työpaikka on Koulukadun henkilöstöravintola, mutta tarvittaessa Rönnholm työskentelee myös muissa seurakuntayhtymän keittiöissä. Rönnholm tulee Vaasaan Eskilstunan kunnasta Ruotsissa, jossa hän on työskennellyt kokkina viimeiset viisi vuotta.

2019-09-26 08:19:00.0