Seurakuntalehti Loisto ilmestyy

Loisto 2/2019 syksyn toimintatietoineen jaetaan torstaina 29.8. mainospostin mukana vaasalaisiin koteihin.
Seurakuntalehti Loiston kansi

Seurakuntalehti Loistossa asiaa kasteesta ja kummiudesta.

Loisto-lehdestä voit lukea lämminhenkisen jutun kasteesta ja kummiudesta: Sanna ja Valtteri Autio kertovat , miksi heille oli tärkeää kastaa tyttärensä. Perheen ystävä, Johanna Välimaa, avaa omaa kummin rooliaan.

Lisäksi Loistossa on juttu aikuisrippikoulusta: Laura Hiltunen avaa ajatuksiaan ja kokemuksiaan keväällä käymästään aikuisrippikoulusta. Loisto-tyyppinä on jututettu nuorta ja aktiivista juniorijalkapallon apuvalmentajaa ja isosta Valtteri Ahosta. Ja mikäli vapaaehtoistehtävät kiinnostavat, kannattaa lukea artikkeli Kirkon keskusteluavusta; ehkä sinä voisit toimia kuuntelevana korvana. Lisäksi seurakunta aloittaa syksyllä erityyppisistä vapaaehtoistehtävistä kiinnostuneille seurakuntalaisille suunnatun koulutuksen. Lisätietoa ja ilmoittautumisohjeet vapaaehtoistyö.fi-sivustolla

Tule mukaan syksyn toimintaan!

Syksyn lehti sisältää kattavasti tietoa syksyllä käynnissä olevista säännöllisesti kokoontuvista eläkeläis-, diakonia- ja lähetyspiireistämme sekä raamattu- ja rukouspiireistämme, aikuisten ja lasten kuoroistamme sekä erityisesti alkusyksyn tapahtumatarjontaamme lapsille, aikuisille ja perheille. Seurakunnan toimintaan voit tulla mukaan missä vaiheessa tahansa. Lehden julkaisun jälkeen päivitettyä tietoja voi seurata verkkosivujemme tapahtumakalenterista sekä kirkollisista ilmoituksista perjantain Pohjalaisessa ja Vaasan Ikkunassa.

Mikäli et saa lehteä, sen voin noutaa seurakunnan toimitiloista, kirkkoherranvirastosta, kirjastoista ja kansalaisinfosta. Loiston verkkolehden voit lukea tästä.

2019-08-27 10:41:00.0