HUMAN DESIGN, EPIC EMOTIONS, G6

Epic Emotions la 6.4. klo 20.19 Vaasan kirkossa. Liput 20 e Netticket, Studioticket ja ovelta. Osa tuotosta Hyvä olla koulussa -hankkeen tukemiseen.

Vaasalainen Human Design rakentaa Vaasan kirkkoon jo toistamiseen spektaakkelin, joka on täynnä tunnetta ja jylhiä teoksia.
Human Design käyttää parhaat puolet klassisesta ja populaarimusiikista ainutlaatuisella tavalla. Laadukkaan elämyksen takaavat quadraphoninen äänentoisto ja mahtava valaistus.
Konsertissa kuullaan Beethovenin Kuutamosonaatti kirkkourkujen ja pianon yhteissovituksena. Luvassa on raskaita, kitaravetoisia teoksia. Kaksi flamencotanssijaa haastavat toisensa rytmiseen taisteluun. Konsertissa kuullaan myös kantaesitykset kappaleista "Remain" ja "Love". Jotain uniikkia on siis luvassa.

Hyväntekeväisyyskohteena on Pohjanmaan kriisikeskus Valon "Hyvä olla koulussa"-hanke, jonka päätarkoitus on lisätä lasten hyvinvointia ja kouluviihtyvyyttä, sekä vahvistaa sosiaalisia taitoja.

Kokoonpano:

Human Design: