Kirkkoneuvoston ja johtokuntien puheenjohtajat ja jäsenet

Yhteinen kirkkovaltuusto on valinnut Tuulikki Kouhin puheenjohtajaksi vuosiksi 2019 - 2020. Yhteisen kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Olav Jern.

Yhteinen kirkkovaltuusto on valinnut Tuulikki Kouhin puheenjohtajaksi ja Göran Stenlundin varapuheenjohtajaksi yhteiseen kirkkovaltuuston vuosiksi 2019 - 2020. Yhteisen kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Olav Jern.

Yhteinen kirkkovaltuusto valitsi kokouksessaan 31.1.2019 Tuulikki Kouhin puheenjohtajaksi ja Göran Stenlundin varapuheenjohtajaksi yhteiseen kirkkovaltuuston vuosiksi 2019 - 2020. Yhteisen kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Olav Jern.

Valtuusto valitsi myös puheenjohtajat ja jäsenet johtokuntiinsa. Elisa Finne valittiin sairaalasielunhoidon johtokunnan puheenjohtajaksi, Markku Virkkilä Perheasian neuvotteluksekuksen puheenjohtajaksi ja Dick Jungerstam kiinteistöjohtokunnan puheenjohtajaksi.

2019-02-15 11:12:00.0