Yhteisvastuukeräys alkaa – tukea nuorten hyväksi tehtävään työhön

Yhteisvastuukeräys kerää tänä vuonna varoja nuorille, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla. Keräys alkaa 4. helmikuuta.

1080x1080px Suomi.jpg

Tuotosta ohjataan 40 prosenttia Suomen evankelis-luterilaisille seurakunnille ja HelsinkiMissiolle nuorten hyväksi tehtävään työhön. Maailman katastrofialueiden nuorten auttamiseen suunnataan 60 prosenttia tuotosta. Apu menee perille Kirkon Ulkomaanavun työn kautta.

Puolet Suomeen kohdistetuista keräystuotoista jää paikallisseurakunnille nuorten tukemiseksi tehtävään teemanmukaiseen toimintaan sekä seurakuntien auttamistyöhön. Seurakuntamme keräys aloitetaan starttimessulla Huutoniemen kirkossa sunnuntaina 4.2.

Yhteisvastuukeräykseen voi osallistua lähikeräysten lisäksi verkossa osoitteessa yhteisvastuu.fi/vaasa tai MobilePaylla numeroon 83461. Näin tehdyt lahjoitukset kerryttävät Vaasan suomalaisen seurakunnan keräystulosta.

Vaasan suomalaisessa seurakunnassa järjestetään myös tapahtumia, joiden tuotto käytetään Yhteisvastuun hyväksi. Yhteisvastuutapahtumat löytyvät verkkosivujemme tapahtumakalenterista täällä

2024-02-02 14:02:47.0