Lähde talkoolaiseksi Seinäjoen herättäjäjuhlille!

Tämän kesän herättäjäjuhlat järjestetään Seinäjoella. Nyt on oiva tilaisuus osallistua juhlille, tutustua talkoisiin sekä mainostaa Seinäjoen juhlilla Vaasan omia kesän 2024 herättäjäjuhlia. Talkoisiin lähdetään niin harjoittelemaan ja tutustumaan omia vuoden 2024 juhlia varten kuin auttamaan Seinäjoen herättäjäjuhlien järjestämisessä.

Järjestämme kyytejä Seinäjoen juhlille neljänä päivänä. Kaikki matkat ovat talkoolaisille maksuttomia.

Lauantaina ja sunnuntaina matkaan pääsee myös juhlavieraana, silloin meno-paluu maksaa 15 euroa, joka maksetaan bussissa bussivastaavalle. Huom. Varaa mukaan tasaraha

Anna toivo huomiseen herättäjäjuhlat Seinäjoella

Herättäjäjuhlat järjestetään tänä kesänä Seinäjoella. Vaasan suomalainen seurakunta järjestää yhteiskuljetuksen juhlille. Tervetuloa!

Ilmoittaudu talkoisiin Seinäjoelle osoitteessa: https://herattajajuhlat.fi/talkoot2023

• To 13.7. Talkoomatka, lähtö Vaasasta klo 14.30 ja paluu Vaasaan klo 20.30. Talkoolaisille maksuton.
  • Pe 14.7. Talkoomatka, lähtö Vaasasta klo 14.30 ja paluu Vaasaan klo 20.30. Talkoolaisille maksuton.
  • La 15.7. Seurakuntamatka, lähtö Vaasasta klo 7 ja paluu Vaasaan klo 20. Talkoolaisille maksuton. Juhlavieraille meno-paluu 15 euroa.
  • Su 16.7. Seurakuntamatka, lähtö Vaasasta klo 7 ja paluu Vaasaan klo 16. Talkoolaisille maksuton. Juhlavieraille meno-paluu 15 euroa.

Jos osallistut useampana päivänä, huomaathan ilmoittautua eri päiville erikseen.

Ilmoittautumiset 3.7. klo 12:een mennessä mieluiten verkko-osoitteessa, mutta myös kirkkoherranviraston kautta voi ilmoittautua, puh. 06 326 1209, avoinna ma - to klo 9 - 15.

Tervetuloa yhteiselle juhlamatkalle!

Fri Jun 30 14:04:45 EEST 2023