Rukousten polku - Pieni pyhiinvaellus Huutoniemen kirkolla

Tule kulkemaan rukousten polkua Huutoniemen kirkon piha-alueelle. Pienelle pyhiinvaelluspolulle voi piipahtaa milloin vain 4.9. saakka. Voit kulkea Huutoniemen kirkolla, kuunnella puiden huminaa ja pysähtyä kiittämään, rukoilemaan ja mietiskelemään.

Meri

Kuva: Mirjam Silvén

Pyhiinvaellus on hengellinen tai uskonnollinen matka johonkin pyhään paikkaan. Pyhiinvaellukseen olennaisena osana kuuluu pyrkimys saada innoitusta ja voimia uskonelämän kilvoituksiin. Rukous yksin ja yhdessä kuuluu olennaisena osana pyhiinvaellusmatkoihin.
Rukousten polun on suunnitellut retriitti-, pyhiinvaellus- ja luontohengellisyysohjaaja Mirjam Silvén. Polun sisältö koostuu seurakuntalaisten lähettämistä lempirukouksista ja Mirjam Silvénin ottamista valokuvista.

2023-05-10 11:27:35.0