70 kuorolaisen yhteinen Gospelia kaikille Vaasa -konsertti soi Palosaaren kirkossa

Lauantaina 15.4. on tarjolla upea gospelkattaus Palosaaren kirkossa. Klo 18 alkavassa konsertissa lauletaan voimallista ja riemullista laulua Gospelia kaikille Vaasa -kuoron ja Sing the Joy -gospelkuoron yhteisesityksenä peräti 70 kuorolaisen voimin. Kuoroja johtavat afrogospelin taituri Hanna-Maria Helenius ja kanttori Sini Usmi. Pianistina on Mikael Svarvar. Vapaa pääsy. Konsertin järjestää Vaasan suomalainen seurakunta.

Kuoro 13.jpg

Sing the Joy -kuoro on seurakunnan gospelkuoro, joka osallistuu yhdessä Gospelia kaikille -kuoron kanssa illan konserttiin.

Konserttia edeltää samana päivänä gospelworkshop, jonka ohjaa Hanna-Maria Helenius. Workshoppiin ovat saaneet ilmoittautua kaikki laulamisesta ja gospelista innostuneet. Workshopissa kuorolaiset harjoittelevat illan konsertissa esitettäviä lauluja.

-    Olemme innostuneita ja tyytyväisiä siitä, että gospellaulaminen kiinnostaa näin monta. Meille on tulossa hieno päivä ja konsertti, iloitsee Sini Usmi.

Konserttia varten kuorolaiset opiskelevat mm. Tulkoon valtakuntasi, Blessed assurance, Oh happy day ja Kiittäkäämme  ja laulakaamme -gospellaulut. Untuvikkoja kuorolaisia konsertissa tukee seurakunnan oma gospelkuoro Sing the Joy.

Hanna-Maria Helenius

Mikael Svarvar

Sini Usmi
Sini Usmi
kanttori

Vapaapäivät ovat pääsääntöisesti maanantait ja tiistait.

Thu Apr 06 07:31:33 EEST 2023