Puhuttelevimmat laulut Elämäni viisu -illassa Huutoniemen kirkossa

Huutoniemen kirkossa lauletaan toivelauluja torstaina 27.4. klo 18.30. Nuorekkaat laulutoiveensa iltaan tuovat Liisa Laurila, Antti Haavisto, Minna Tiihonen, Kari Hietamäki, Mirjam Silvén ja videon välityksellä arkkipiispa Tapio Luoma. Illan juontaa Olli Autio. Ajatuksena on ollut laulaa illassa henkilökohtaisesti koskettavimpia hengellisiä viisuja. Laulua kannattelevat Sing the Joy -kuoro ja houseband kanttori Sini Usmin johdolla. Veteraanipäivän kunniaksi illassa lauletaan myös Veteraanin Iltahuuto.

Sing the Joy -kuoro, jota johtamassa kanttori Sini Usmi

Sing the Joy -kuoro yhdessä housebandin kanssa on mukana Elämäni viisu -illassa laulamassa. Kuoroa johtaa kanttori Sini Usmi.

Yleisöllä on mahdollisuus vaikuttaa laulujen valintaan äänestämällä ennakkoon 12. -  14. 4. Vaasan suomalaisen seurakunnan Facebook-sivulla.

Lauluvaihtoehtoja äänestyksessä ovat:
1.    Armolaulu – Kari Tikka, sanat Raamatusta
2.    Jumala rakastaa maailmaa – Lasse Mårtensson
3.    Kahden maan kansalainen – Jaakko Löytty, sanat Kaija Pispa
4.    Kristallivirta – Ukrainalainen kansansävelmä, suom. sanat Reino Helismaa
5.    Lapsuuden usko – Hedy West & Jacques Plante
6.    Saviruukku – Jukka Salminen, sanat Liisa Pukkila
7.    Sitkeä sydän – Juha Tapio
8.    Siunaa koko maailmaa – Enoch Sontonga, sanat Jaakko Löytty
9.    Riihikirkkohymni – Pekka Simojoki, sanat Anna-Mari Kaskinen
10.    Kirkossa l. Tuli kirkkoon mies ja lapsi – Tapani Nuutinen, sanat Mirjami Lähteenkorva
11.    Vuosi Luojan kämmenellä – Lasse Heikkilä, sanat Stella Kivi
12.    Vuorilaulu – Jukka Leppilampi

Illassa on myytävänä yhteisvastuutuotteita ja tarjoilupöydässä voi antaa vapaaehtoisen lahjan Yhteisvastuukeräyksen kautta nuorten väkivallan vastaiseen työhön.
Lisätietoa tapahtumasta antaa Olli Autio, puh. 040 778 2394.

2023-04-04 15:48:45.0