Gospelia kaikille Vaasa - Tule ja opettele laulamaan gospelia huippuammattilaisten johdolla

Gospelia kaikille Vaasa -tapahtuma lauantaina 15.4. Palosaaren kirkossa  on avoin jokaiselle gospellaulamisesta kiinnostuneelle laulutaidoista riippumatta! Laulunopettajana on afrogospelin taituri Hanna-Maria Helenius ja pianistina musiikillinen moniosaaja Mikael Svarvar

Tapahtuman aloittaa workshop klo 12 - 16 Palosaaren kirkossa. Workshopissa opetellaan kahdesta kolmeen gospellaulua, jotka esitetään saman illan konsertissa klo 18 yhdessä Sing the Joy -kuoron kanssa. Kanttori Sini Usmi ja Sing the Joy -kuoron laulajat ovat sekä harjoituksissa että konsertissa taustatukena laulajille.
Ilmoittaudu tapahtumaan 31.3. mennessä Vaasan suomalaisen seurakunnan verkkosivuilla. (Linkki)

Maksuttoman worksshopin ja gospelkonsertin järjestää Vaasan suomalainen seurakunta.

Kuoronjohtaja ja suosittu taustalaulaja HANNA-MARIA HELENIUS on helsinkiläinen, Pop & Jazz Konservatoriosta valmistunut muusikko. Helenius on perustanut Higher Ground Vocals -kuoron ja TriSis-trion, joiden myötä hän ollut mukana esimerkiksi SuomiLOVE ja Tähdet, tähdet -ohjelmissa.
Helenius on laulanut taustoja kymmenille huippuartisteille, kuten Cheek, Kaija Koo, Erin, Suvi Teräsniska, Jari Sillanpää ja Antti Tuisku sekä kaikilla Vain Elämää -levyillä.

MIKAEL SVARVAR (s. 1974) on kotoisin Koivulahdesta ja asuu nykyään Luodossa. Musiikin maisterin tutkinnon hän suoritti Piteå Musikhögskolanissa 1999 ja on sen jälkeen työskennellyt pianistina, laulajana ja sovittajana. Hän on keikkaillut ahkerasti 2000-luvulla ja julkaissut kolme albumia. Hän on esiintynyt paljon Ylen FST-kanavalla ja monelle kuorolaulajalle hän on tuttu energisenä gospelkuorojen johtajana ja laulusolistina.  Pianistina Mikael on tunnettu rajoja ylittävästä yhteistyöstään kuorojen, yhtyeiden ja taiteilijoiden kanssa. Hän on myös jäsenenä jazzyhtyeessä SoulWhat joka on viime vuosina julkaissut kaksi albumia. Vuonna 2020 hän tallensi instrumentaalimusiikkia saksofonisti Joonatan Raution kanssa ja toimi kosketinsoittajana Fredrik Furun kiertuekokoonpanossa. Sovittajan tehtävät tulevat kuoroilta, tuotantoyhtiöiltä ja tapahtumista.

SING THE JOY on Vaasan suomalaisen seurakunnan kuoro, jota johtaa kanttori Sini Usmi. Kuoro laulaa hengellistä rytmimusiikkia.

Tiedustelut:

Sini Usmi
Sini Usmi
kanttori

Vapaapäivät ovat pääsääntöisesti maanantait ja tiistait.

2023-02-20 12:57:00.0