Keksi Vaasan herättäjäjuhlille juhlatunnus!

Vaasan tulevat herättäjäjuhlat järjestetään 5. - 7.7.2024. Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Herättäjä-Yhdistyksen, Vaasan suomalaisen seurakunnan ja Vaasan seurakuntayhtymän sekä Vaasan kaupungin kanssa. Herättäjäjuhlakenttänä on Kasarmintori Vaasan sydämessä. Nyt on aika ehdottaa Vaasan tuleville herättäjäjuhlille juhlatunnusta.

Herättäjäjuhlat on vuotuinen hengellinen kesäjuhla, joka järjestetään yhteistyössä Herättäjä-Yhdistyksen, paikallisen seurakunnan ja seurakuntayhtymän ja kaupungin tai kunnan kanssa. Herättäjäjuhlat kokoaa juhlien aikana yhteen noin 20 000-30 000 kävijää ja on kaikille avoin tapahtuma.

Vaasassa on järjestetty herättäjäjuhlat edellisen kerran vuonna 1964. Vaasan tulevat herättäjäjuhlat järjestetään 5.-7.7.2024. Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Herättäjä-Yhdistyksen, Vaasan suomalaisen seurakunnan ja Vaasan seurakuntayhtymän sekä Vaasan kaupungin kanssa. Herättäjäjuhlakenttänä on Kasarmintori Vaasan sydämessä.

Nyt on aika ehdottaa Vaasan tuleville herättäjäjuhlille juhlatunnusta. Tunnus voi olla joko säe Siionin virrestä tai virsikirjan virrestä tai lyhyt raamatunlause. Voit ehdottaa tunnusta linkin kautta. Voit myös ehdottaa samalla useampaa tunnusta. Voit ehdottaa tunnusta myös postikortilla os. Vaasan suomalainen seurakunta, pääsihteeri Alma Tuiskula, PL 79, 65101 VAASA.

Ensi syksynä Vaasan herättäjäjuhlien juhlatoimikunta valitsee tulleista ehdotuksista jatkoon kolme. Niistä Herättäjä-Yhdistyksen hallitus valitsee juhlatunnuksen. Kolmen jatkoon päässeen ehdotuksen esittäjille on varattu pieni kirjamuistaminen.

Jätä halutessasi yhteystietosi, jotta voimme olla Sinuun yhteydessä mahdollisen jatkoon pääsyn tiimoilta. Voit ehdottaa tunnusta halutessasi myös anonyymisti.

Lähetäthän ehdotuksesi 31.8.2022 mennessä. Huomaathan, että myös postikorttien tulee olla perillä elokuun lopussa.

2022-06-10 14:23:40.0