Leikin lumoa ja yhdessäolon iloa – ilmoita lapsesi seurakunnan kerhoon!

Ilmoittautumiset elokuussa 2022 alkaviin seurakunnan päiväkerhoihin ja taaperomuskari-perhekerhoon ovat käynnissä. Seurakunnan kerhot ovat kaikille avoimia ja maksuttomia.

Seurakunnan kerhoissa lasten toiveet ja ideat kerhopäivän kulusta otetaan huomioon. Kerhopäivän aikana lapset osallistuvat monipuoliseen toimintaan leikkien, tutkien, liikkuen, laulaen ja ihmetellen. Kerhopäivään kuuluu myös hartaus sekä eväs- ja satuhetki, hiljaisuutta sekä iloisia kokemuksia. Lapsesta välitetään ja hänen hengellistä herkkyyttään vaalitaan.

Lapsi keinuu

Ilmoittautuminen lasten perhekerhoihin on käynnissä!

PÄIVÄKERHOT JA TEEMAPÄIVÄKERHOT

Päiväkerhot 3–5-vuotiaille

2017 – 2019 syntyneiden lasten päiväkerhoryhmät kokoontuvat kahdesti viikossa 3 tuntia kerrallaan lukuun ottamatta Huutoniemen päiväkerhoryhmää, joka kokoontuu kolmesti viikossa.

Taaperopäiväkerho 2-3-vuotiaille

2019-2020 syntyneiden lasten kerho kokoontuu kahdesti viikossa kahden tunnin ajan. Lapsen tulee olla täyttänyt 2 vuotta kerhokauden alkaessa 22.8.2022.

TEEMAPÄIVÄKERHOT

Liikunta- ja luontokerho 4-6-vuotiaille

2016-2018 syntyneille lapsille kerran viikossa Vanhan Vaasan pappilassa klo 14-16. Ryhmä toimii pääasiassa ulkona ja tutustu luontoon- ja erilaisiin liikuntamuotoihin. Kerhopäivään sisältyy hartaus- ja eväshetki.

Touhumuskari 3-6-vuotiaille

2016-2019 syntyneiden lasten musiikkipainotteinen ryhmässä tutustutaan monipuolisesti musiikkiin ja erilaisiin soittimiin.  Ryhmä kokoontuu kerran viikossa kahden tunnin ajan.

Ilmoittautuminen päiväkerhoihin on avoinna 14.3.-12.5. seurakunnan verkkopalvelussa www.vaasansuomalainenseurakunta.fi (linkki)

PERHEKERHO
Taaperomuskarit yli vuoden ikäisille lapsille vanhempineen

Ryhmässä musisoidaan, loruillaan, lauletaan, hiljennytään sekä jaetaan taaperoarjen kokemuksia yhdessä.

Muskarit alkavat viikolla 34 ja kokoontuvat kerran viikossa klo 9.30–11:
•    Hietalahden seurakuntahuoneistossa, Pitkäkatu 77 ja
•    Palosaaren seurakuntatalossa, Kapteeninkatu 14-16.

Ilmoittautuminen perhekerhoon on avoinna 14.3.-22.5. www.vaasansuomalainenseurakunta.fi (linkki)

Tiedustelut: puh. 044 480 8250/ Jaana Lyyski

2022-04-01 13:58:34.0