Elonkerjuun konsertti kerää rahaa vanhemmuuden tukemiseen

Elonkerjuu konsertoi Vaasan kirkossa sunnuntaina 8. maaliskuuta klo 18.30.  Lippuja myynnissä Studio Ticketissä 23 e, ovelta 25 e. Konsertin järjestää Vaasan suomalainen seurakunta. Konsertista saatava tuotto ohjataan Yhteisvastuukeräyksen vanhemmuutta tukeviin hankkeisiin.
Elonkerjuu konsertoi Vaasan kirkossa sunnuntaina 8. maaliskuuta klo 18.30.

Konserttia sponsoroivat JUKOLUX ja Palosaaren Apteekki.

Elonkerjuu on julkaissut viiden vuoden jälkeen odotetun uuden albumin ja juhlistaa samalla 20-vuotista elontietään lakeuksilta koko kansan suosikiksi.

Albumilta on julkaistu jo radiohiteiksi muodostuneet Elämäntuli-,  Sydän edellä- ja Saanhan mä tulla viereesi -singlet. Yhtye on myynyt urallaan kultaa, platinaa ja huikeat quattroplatinaa sekä pokannut lukuisia Emma-palkintoja. Nykyisessä kokoonpanossa soittavat Osku Ketola, Simo Ralli, Antero Naali ja Lenni Paarma.

Osta liput konserttiin>

Vanhemmuuden tukena

Vuoden 2020 Yhteisvastuukeräys nostaa esiin vanhemmuuden haasteet sekä lasten ja nuorten vahvasti viestittämän tarpeen turvalliseen aikuiseen, jonka kanssa voi jutella asiasta kuin asiasta.

20 % keräysvaroista ohjataan erityisesti alakouluikäisten lasten vanhemmuutta tukevaan hankkeeseen, jossa keskeisinä toimijoina ovat Mannerheimin lastensuojeluliitto ja Pelastaa Lapset ry. Hanke käynnistyy vuonna 2021 ja se vahvistaa vanhemmuutta ja lapsen ja vanhemman välistä suhdetta kynnyksettömällä tuella ja yhteisellä tekemisellä kotona, koulussa ja harrastustoiminnassa.

20 % keräyksen tuotosta käytetään monipuoliseen avustustoimintaan paikallisseurakuntien kautta. 60 % keräystuotosta käytetään vanhemmuutta tukeviin toimintoihin kehitysmaissa kirkon Ulkomaanavun katastrofirahaston kautta.

2020-02-03 12:39:00.0