Pyöräretki Pyhiinvaeltajankirkkoon

Alttari metsässä, Pyhiinvaeltajankirkossa

Muu tila

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ilmoittaudu mukaan pyöräretkelle Pyhiinvaeltajan kirkkoon 14.5. mennessä. Ilmoittautuneille varataan ruokailu Alskathemmetin leirikeskukseen.
Kokoonnumme Gerbyn seurakuntakodin parkkipaikalle (Mäntymaantie 3) klo 11 ja pienen alkuveryttelyn jälkeen lähdemme matkaan. (Voit myös lähteä matkaan Palosaaren kirkolta klo 10.45.)
Pyöräilemme yhdessä, mutta jokainen vastaa itse turvallisesta liikennesääntöjen mukaisesta ajamisesta.
Matkaa kertyy Gerbyn seurakuntakodilta Pyhiinvaeltajan kirkkoon n. 30km suuntaansa. Paluumatka ajetaan yhdessä kirkkohetken jälkeen Alskathemmetin leirikeskukseen asti. Leirikeskukseen on mahdollisuus jäädä saunomaan ja tästä syystä matka jatkuu siitä eteenpäin omatoimisesti oman aikataulun mukaan.

Mukana retkellä ovat Terhi Nissilä ja Johanna Välimäki ja toivottavasti myös sinä. Kirkkohetki Pyhiinvaeltajan kirkossa (Djupkastintie 29, 65760 Norrskat) alkaa n. klo 14 tai kunnes pyöräilyporukka ehtii perille. Olet tervetullut kirkkohetkeen, vaikket pyörällä jaksaisi ajella.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Vaasan suomalainen seurakunta

kappalainen

Palosaaren - Gerbyn alueen vastaava pappi, tavoittava työ, partio.